Fulast vann!

Några veckor försent men bättre sent än aldrig som man säger. Någon måndag sedan samlades vårt härliga lag för en fulast vinner-tävling...

OBS: Om det ser rörigt ut bland text och bilder så är det blogg.se:s fel!



                                           
                                                    Nettan                         Chillan                  Coop

                                            
                                                      Palven             Jensen                    Målvakten

                                            
                                                      Rosen            aka Törres                Sofie


                                                       
                                                            Tussen                Sagel
  
                                                       
                                                       Djungelkakan         Hanna


                              
                                 Pensionärernas         Kidsens lagfoto                   Dans?
                                       lagfoto


                                 
                                      IB-brännboll              Strafftävling                            Stafett 
                         
                                                      
                                                    Naw Törres fick         Kongatåg
                                                       ont i foten

 
Lite vanlig innebandy

Vinnaren av fulast kläder i SödraDals damlag hösten 2010

Karin "Djungelkakan" Sturesson

Kommentarer
Postat av: Stirr

Snällt att alla fick vara med på individuella foton utom jag :( VUXENMOBBING!!! (eller kanske pensionärsmobbing i det här fallet)

2010-10-20 @ 13:23:49
Postat av: Linda C

Såå fina ni är :) Synd att man inte var bjuden på denna tillställning, hade nog kunnat göra mitt bidrag. O om någon saknar mina fina strumpor så är det bara att svänga förbi Victoria på söndagkväll, där kan man skymta både rosa, grönt, orange och turkos... Men jag måste verkligen säga att jag gillar Tussens bild, klockren!!

2010-10-20 @ 14:28:10
Postat av: Ex 19

Jag gillar också Tussens bild bäst. Skrattar högt varje gång. Sen förstår jag inte hur Lotta inte kunde vinna fulast klädd. Man blir ju fan rädd när man ser bilden..

2010-10-20 @ 18:30:27
Postat av: Tjoffsan

Ja, hade MP varit med så hade nog segern varit hennes! JAG saknar dina fantastiska strumpor, man kommer inte kunna skymta dem i Götet snart? :)

2010-10-20 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0