Charlotte Mansfield - Veckans Profil

Istället för att skriva massa bra saker om mig själv så passar jag på att berätta för alla hur fantastiska alla i vårt lag är. Oftast är det en väldigt enkel uppgift att vara kapten för vårt lag. I vårt lag finns en av alla vi har genier, mammor, svamphjärnor, kockar, roliga, tokiga, stirriga, snälla, kloka, vinnarskallar, korta, långa, tjatiga, fjantiga ja listan kan göras lång. Tack vare vår blandning har vi roligt och vinner rätt så ofta. Ni är nästan alltid helt underbara mina lagkamrater! Tack för att ni finns!



Namn: Charlotte Mansfield
Född: på 80-talet          
Smeknamn: Lotta, Chillan
Klubbfattning: Left
Moderklubb: SSIBF
Tidigare representerade klubbar: Lund/Burlöv, IBF Älvstranden
Säsonger i SD: 6:e
Sysselsättning: Frisör

Vem i laget…


… skulle inte du vilja att din bror dejtar: Tussen (för då hade hon och Magnus inte varit tillsammans längre)
… skulle du vilja ha med dig på en öde ö: Rosen (det blir mer mat över till mig och jag kan använda henne som redskap till att ta ner kokosnötter)
… tror du hade klarat sig bäst i en uttagning till Idol: Sagel (hon har en ängels röst)
… tror du kommer att vinna flest busstävlingar*: Emma och jag (vi pluggar till tävlingarna och vann flest förra året)
… vinner utvisningsligan säsong 10/11:
Hanna L
… vinner poängligan säsong 10/11: Anette

*Busstävlingar = Diverse tävlingar vi brukar göra i bussen till bortamatcher.

Om du…

… var ett djur vilket hade du varit då? Flodhäst
… fick en önskning vad hade detta varit? Att ha fler önskningar
… var en superhjälte vad hade din styrka varit? Kunna trolla
… inte valt innebandy vilken sport hade du helst velat vara med i landslaget i? Tennis
… hade fått dejta en kändis (tecknad eller riktig, kvinna, man, gift, ogift, levande eller död) vem hade du då valt? Ge mig Puyol!
… kunde spela vilket instrument som helst vilket hade du då valt att bemästra? Lergök
… endast fick äta en maträtt i resten av ditt vilken hade du valt? Currykyckling med ris från Halong
… fick leva ett liv i en tv-serie, vilken serie och vem hade du varit? Sheldon i Big Bang Theory

6 snabba frågor

Snygg assist – Fult mål
Långt fram i bussen – Långt bak i bussen
Öl - Cider
Närkamp – Dribbling
Remember the Titans – The Mighty Ducks
Robert Pattinson – Taylor Lautner

Kommentarer
Postat av: Tjoffsan

… skulle du vilja ha med dig på en öde ö: Rosen (det blir mer mat över till mig och jag kan använda henne som redskap till att ta ner kokosnötter)



Kan vara säsongens bästa svar! ;D

2010-11-10 @ 23:42:11
Postat av: Stirr

Hon är för fin min bästis =)

2010-11-11 @ 15:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0