Svarar Åsa!

Vi i bloggen har upptäckt en ny läsare som ställer intressanta frågor.

Fråga 1: Vad Tussen i detalj har på sig?

                               

Tussen har inhandlat sina fina kläder på Stadium.

Löparskor - Brooks
Löparjacka - Brooks
Löparbyxor - Brooks
Pannbandet - Fatpipe
Underkläderna ser man inte men bloggen drar till med en vild gissning (detta efter att ha varit på möte med Tussens far och han ställde sig upp och sa "mina döttrar använder bara Toftas underkläder")

Bloggen har försökt nå Tussen för en kommentar men hon väljer att inte kommentera men hon hälsar att hon inte vill ge stiltips på bloggen men hon är villig att jobba som personal shopper för en räkmacka.

                                 
 
Fråga 2: Var man hittar de fina blommorna?

                                                                    

Det är ett väldigt fint och speciellt ställe dit inte alla kan hitta. Men om det är meningen så kommer du hitta slutet av regnbågen där du finner denna fina äng. Till hjälp får du en karta som är ritad av konstnären Emma Rosén. Lycka till! 
       

Kommentar nr 3:
Emma Andersson är den bästa vinnaren genom tiderna!

#21

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tackar för de eminenta svaren på mina högst kluriga frågor! Toftas underkläder låter hett!



Så idag tänkte jag gå ut och plocka blommorna med en räkmacka.

2009-07-28 @ 10:40:24
Postat av: 19

Stadium - bra skit!

2009-07-28 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0